Lukk søk

Dialog når du har tid

Vårt samarbeid krever tett faglig dialog. Selv om vi verdsetter og ønsker tett muntlig dialog med deg, vet vi at mange avklaringer og beskjeder kan være tjent med å løses gjennom vår meldingstjeneste. Du kan svare når du har tid.

Meldingstjenesten er knyttet til en ordre. Det vil si at du kan starte en dialog inne på en ordre, ved å trykke på knappen «ny melding» i høyre hjørne. Et dialogbilde kommer opp og du kan skrive inn din melding, samt laste opp bilder om du har behov for det. Meldingsmottaker hos oss er ordreansvarlig og utøvende tanntekniker.

Når vi svarer deg, eller vi starter en ny dialog vil du se dette ved at et nummer dukker opp i feltet der din kundeinformasjon står. Nummeret representerer antall nye meldinger du har i din meldingsinnboks. Før så musepekeren opp til feltet for din profil og velg «meldinger» i menyen som dukker opp. Du kan også velge å bli varslet om nye ordremeldinger per SMS eller per e-post. Dette valget skrur du på under «min profil», ved å velge JA på henholdsvis SMS, e-post eller begge.

GrafiskeElementer_03_Dialog